az Ön kosara üres
Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakran Ismételt Kérdések
Mit jelent a „raktáron” információ a termék mellett?
A termék készleten van a központi raktárunkban.
Mit jelent a „nincs raktáron” információ a termék mellett?
Általánosan elmondható, hogy hetente kapunk beszállítóinktól árut. Rendelés előtt készséggel segítünk a tényleges szállítási határidő megadásával.
Mikor érkezik meg a csomagom, ha házhozszállítást kérek?
Munkanapokon 12 óráig leadott rendelését raktárkészleten lévő termék esetén a rákövetkező munkanapon szállítjuk
Kivétel lehet a raklapos csomag, mely maximum 5 munkanapon belül kézbesítünk.
Regisztrálnom kell a rendelésem leadásához?
Nem, a regisztráció nem kötelező.
Tudok-e fizetni az átvételkor üzletükben?
Nem, Webáruházunk kizárólag házhozszállítást vállal.
Bárki átveheti a megrendelésemet, vagy csak én?
Előre kifizetett rendelését az Ön biztonsága érdekében csak a megrendelési szám és a számlázási név megadása után, esetenként előzetes megbeszélést követően adjuk ki az árut. Készpénzfizetés esetén bárki átveheti a rendelést.
Hol tudom lemondani a megrendelésemet?
A rendelés szám megadásával írásban a shop@kertaruhaz.hu email címen mondhatja le.